Porady I Informacje, Aby E-mail Marketing Działał Dla Twojej Firmy
Istnieje wiele różnych sposobów, aby sprzedawać swój produkt lub firmę w Internecie, ale jeśli szukasz najbardziej efektywnego sposobu, należy rozważyć e-mail marketingu. E-mail marketing pozwoli Ci dotrzeć do dużej liczby osób, które są już zainteresowane tym, co masz do zaoferowania. Przeczytaj poniższy artykuł, aby rozpocząć.
Przed wysłaniem e-maili do subskrybentów, spróbuj poinformować ich, co będziesz wysyłać je i jak często mogą oczekiwać, aby usłyszeć od Ciebie. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się twojego e-maila i mogą uniemożliwić jej automatyczne wysyłanie do folderu spamu.
Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy dla żagli mogą pasować do docelowej demografii, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących adresów może wynajdować nawet 25% ogólnej listy.
Traktuj każdego czytelnika jak relację. Zapytaj w pierwszej wiadomości e-mail o pozwolenie na wysłanie więcej. W drugiej wiadomości e-mail powiedz im, jakich rabatów, produktów i usług mogą oczekiwać w przyszłych wiadomościach e-mail. W trzeciej wiadomości e-mail i później, postępuj zgodnie z treścią, którą obiecałeś im dostarczyć.
Spraw, aby Twoje e-maile były bogate w zawartość i umieszczaj w nich pomocne informacje, a nie tylko umieszczanie informacji o sprzedaży. Zapewnij subskrybentom unikatowe artykuły i rzeczy, które mogą być niedostępne w Twojej witrynie. Dołącz oferty dotyczące swoich produktów lub usług. Wysyłać odpowiednie informacje, specjalne rabaty i sezonowe pozdrowienia; unikaj wysyłania e-maili z prośbą o sprzedaż za każdym razem.
Upewnij się, że strona docelowa spełnia oczekiwania klienta. Subskrybent jest oczywiście zainteresowany twoim produktem, jeśli kliknął link w wiadomości e-mail. Nie chcesz, aby byli rozczarowani, klikając na link i znajdując stronę jako inną niż to, co myśleli, że będzie.
Opowiedz historię dzięki kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w niszy biznesowej. To sprawia, że są zaintrygowani i daje możliwość zdobycia nowych klientów.
Podczas uzyskiwania adresów e-mail za pośrednictwem witryny w celach marketingowych upewnij się, że formularz rejestracji jest krótki. Ogólnie rzecz biorąc, można ograniczyć informacje wymagane do zarejestrowania się tylko do nazwy i adresu e-mail. Nazwy są przydatne do personalizacji wiadomości e-mail. Jeśli jednak uważasz, że nawet nazwa może być zbyt duża, całkowicie dobrze jest ograniczyć formularz rejestracji do adresu e-mail.
Użyj automatycznego odpowiadania na wiadomości na swoją korzyść w kampanii e-mail marketingu. Mogą one pomóc Ci pozostać w kontakcie z odbiorcami. Mogą być skuteczne, jeśli twoi subskrybenci zarejestrują się w celu uzyskania wiadomości e-mail o różnych rzeczach, które oferujesz. Możesz je dostosować do informacji, na które się zarejestrowali. Pozwala również na łatwiejszy sposób na pozostawanie w kontakcie.
Zwróć uwagę na słowa i zwroty, które przytłaczają największą uwagę w Twojej branży. Oznacza to, że wiedzą, kim są Twoi odbiorcy i czego szukają. Produkty konsumpcyjne sprzedają się najlepiej, gdy reklamowane są słowami takimi jak "nowy", podczas gdy produkty informacyjne sprzedają się lepiej w połączeniu ze słowami takimi jak "porady". Zawsze upewnij się, że wiesz, czego szukają Twoi odbiorcy i odpowiednio prześlij swoją kopię.
Użyj wieloczęściowego kodowania podczas wysyłania wiadomości marketingowych e-mail, aby uzyskać większy udział w rynku. Ten typ wiadomości oferuje regularne kodowanie tekstu i HTML, aby upewnić się, że odbiorca może go wyświetlać zgodnie z wolą. Dodatkowy wysiłek, który wymaga tego, jest tego wart, ponieważ nie wszyscy twoi subskrybenci będą mogli czytać e-maile oparte na języku HTML i szybko wypisują się z listy html.
Korzystając z marketingu e-mail, upewnij się, że nigdy nie spamujesz skrzynki odbiorczej klienta. Jednym z najszybszych sposobów na utratę zaufania klienta jest wysyłanie spamu na jego adres e-mail. Aby upewnić się, że twoje praktyki marketingowe są zgodne z wymaganymi przepisami, należy dokładnie przeczytać ustawę CAN-SPAM.
Zaimplementuj podwójną opcję wyboru. Czasami kliknięcie małego pola, aby oznaczać, że chcesz otrzymywać wiadomości e-mail przez osobę. Aby wyeliminować skargi na spam, użyj podwójnej zgody. Niech dana osoba potwierdzi, że chce otrzymywać wiadomości e-mail, weryfikując swój adres e-mail lub klikając drugi przycisk.
Upewnij się, że wiadomości pochodzą z firmowego punktu widzenia. Nie mów, że Twoje wiadomości są przyjaznymi przypomnieniami od konkretnej osoby, chyba że oczywiście twoi czytelnicy automatycznie znają tę osobę i że są one powiązane z Twoją firmą. Czytelnicy oczekują wiadomości od Twojej firmy, więc spełnij to oczekiwanie zaufania.
Stwórz osobistą relację ze swoim dostawcą usług e-mail, znany również jako ESP. Porozmawiaj z nimi przez telefon i spotkaj się z nimi twarzą w twarz, jeśli to możliwe. Poczta e-mail jest ich przemysł, i wiedzą, co robi i nie działa. Niech poznają ciebie i twoje ambicje, a oni mogą otworzyć drzwi dla Ciebie.
Spraw, aby Twoje e-maile marketingowe były przyjazne dla użytkowników mobilnych. Wiele osób uwolniło się od myszy, przyjmując zaawansowane technologicznie telefony. Dzięki temu będziesz mądry, aby zrobić niewielkie modyfikacje formatu. Klienci docenią twój wysiłek w ułatwianiu odczytywania wiadomości, upewniając się, że nie są one tak szerokie, jak wiadomości e-mail o standardowym rozmiarze.
Wypróbuj wiadomości e-mail, które nie zawierają obrazów. Obrazy mogą być zabawne, jednak mogą mieć duże czasy ładowania, jeśli w ogóle się ładują. Pamiętaj, że twoi subskrybenci nie wszyscy mają szybkie połączenia internetowe lub szybkie komputery. Zamiast używać obrazów do ubierania wiadomości, zwróć uwagę na treści, które dostarczasz. W ten sposób jest bardziej prawdopodobne, że ludzie będą trzymać się z tobą.
Teraz, gdy doszedłeś do końca tego artykułu, jesteś gotowy, aby rozpocząć marketing produktu lub firmy przy użyciu sprawdzonych metod e-mail marketingu. Użyj tego, czego się tutaj nauczyłeś i rozwiń je, aby z powodzeniem zbudować solidną listę doskonale ukierunkowanych klientów, a nie możesz pomóc, ale ci się uda.
You’re currently reading “Porady i informacje aby e mail marketing działał dla twojej firmy”, an entry on Słownik synonimów - Blog