Słownik synonimów - Blog

wyrazów bliskoznacznych

Porady i informacje aby e mail marketing działał dla twojej firmy

Porady I Informacje, Aby E-mail Marketing Działał Dla Twojej Firmy

Istnieje wiele różnych sposobów, aby sprzedawać swój produkt lub firmę w Internecie, ale jeśli szukasz najbardziej efektywnego sposobu, należy rozważyć e-mail marketingu. E-mail marketing pozwoli Ci dotrzeć do dużej liczby osób, które są już zainteresowane tym, co masz do zaoferowania. Przeczytaj poniższy artykuł, aby rozpocząć.

Przed wysłaniem e-maili do subskrybentów, spróbuj poinformować ich, co będziesz wysyłać je i jak często mogą oczekiwać, aby usłyszeć od Ciebie. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się twojego e-maila i mogą uniemożliwić jej automatyczne wysyłanie do folderu spamu.

Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy dla żagli mogą pasować do docelowej demografii, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących adresów może wynajdować nawet 25% ogólnej listy.

Traktuj każdego czytelnika jak relację. Zapytaj w pierwszej wiadomości e-mail o pozwolenie na wysłanie więcej. W drugiej wiadomości e-mail powiedz im, jakich rabatów, produktów i usług mogą oczekiwać w przyszłych wiadomościach e-mail. W trzeciej wiadomości e-mail i później, postępuj zgodnie z treścią, którą obiecałeś im dostarczyć.

Spraw, aby Twoje e-maile były bogate w zawartość i umieszczaj w nich pomocne informacje, a nie tylko umieszczanie informacji o sprzedaży. Zapewnij subskrybentom unikatowe artykuły i rzeczy, które mogą być niedostępne w Twojej witrynie. Dołącz oferty dotyczące swoich produktów lub usług. Wysyłać odpowiednie informacje, specjalne rabaty i sezonowe pozdrowienia; unikaj wysyłania e-maili z prośbą o sprzedaż za każdym razem.

Upewnij się, że strona docelowa spełnia oczekiwania klienta. Subskrybent jest oczywiście zainteresowany twoim produktem, jeśli kliknął link w wiadomości e-mail. Nie chcesz, aby byli rozczarowani, klikając na link i znajdując stronę jako inną niż to, co myśleli, że będzie.

Opowiedz historię dzięki kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w niszy biznesowej. To sprawia, że są zaintrygowani i daje możliwość zdobycia nowych klientów.

Podczas uzyskiwania adresów e-mail za pośrednictwem witryny w celach marketingowych upewnij się, że formularz rejestracji jest krótki. Ogólnie rzecz biorąc, można ograniczyć informacje wymagane do zarejestrowania się tylko do nazwy i adresu e-mail. Nazwy są przydatne do personalizacji wiadomości e-mail. Jeśli jednak uważasz, że nawet nazwa może być zbyt duża, całkowicie dobrze jest ograniczyć formularz rejestracji do adresu e-mail.

Użyj automatycznego odpowiadania na wiadomości na swoją korzyść w kampanii e-mail marketingu. Mogą one pomóc Ci pozostać w kontakcie z odbiorcami. Mogą być skuteczne, jeśli twoi subskrybenci zarejestrują się w celu uzyskania wiadomości e-mail o różnych rzeczach, które oferujesz. Możesz je dostosować do informacji, na które się zarejestrowali. Pozwala również na łatwiejszy sposób na pozostawanie w kontakcie.

Zwróć uwagę na słowa i zwroty, które przytłaczają największą uwagę w Twojej branży. Oznacza to, że wiedzą, kim są Twoi odbiorcy i czego szukają. Produkty konsumpcyjne sprzedają się najlepiej, gdy reklamowane są słowami takimi jak "nowy", podczas gdy produkty informacyjne sprzedają się lepiej w połączeniu ze słowami takimi jak "porady". Zawsze upewnij się, że wiesz, czego szukają Twoi odbiorcy i odpowiednio prześlij swoją kopię.

Użyj wieloczęściowego kodowania podczas wysyłania wiadomości marketingowych e-mail, aby uzyskać większy udział w rynku. Ten typ wiadomości oferuje regularne kodowanie tekstu i HTML, aby upewnić się, że odbiorca może go wyświetlać zgodnie z wolą. Dodatkowy wysiłek, który wymaga tego, jest tego wart, ponieważ nie wszyscy twoi subskrybenci będą mogli czytać e-maile oparte na języku HTML i szybko wypisują się z listy html.

Korzystając z marketingu e-mail, upewnij się, że nigdy nie spamujesz skrzynki odbiorczej klienta. Jednym z najszybszych sposobów na utratę zaufania klienta jest wysyłanie spamu na jego adres e-mail. Aby upewnić się, że twoje praktyki marketingowe są zgodne z wymaganymi przepisami, należy dokładnie przeczytać ustawę CAN-SPAM.

Zaimplementuj podwójną opcję wyboru. Czasami kliknięcie małego pola, aby oznaczać, że chcesz otrzymywać wiadomości e-mail przez osobę. Aby wyeliminować skargi na spam, użyj podwójnej zgody. Niech dana osoba potwierdzi, że chce otrzymywać wiadomości e-mail, weryfikując swój adres e-mail lub klikając drugi przycisk.

Upewnij się, że wiadomości pochodzą z firmowego punktu widzenia. Nie mów, że Twoje wiadomości są przyjaznymi przypomnieniami od konkretnej osoby, chyba że oczywiście twoi czytelnicy automatycznie znają tę osobę i że są one powiązane z Twoją firmą. Czytelnicy oczekują wiadomości od Twojej firmy, więc spełnij to oczekiwanie zaufania.

Stwórz osobistą relację ze swoim dostawcą usług e-mail, znany również jako ESP. Porozmawiaj z nimi przez telefon i spotkaj się z nimi twarzą w twarz, jeśli to możliwe. Poczta e-mail jest ich przemysł, i wiedzą, co robi i nie działa. Niech poznają ciebie i twoje ambicje, a oni mogą otworzyć drzwi dla Ciebie.

Spraw, aby Twoje e-maile marketingowe były przyjazne dla użytkowników mobilnych. Wiele osób uwolniło się od myszy, przyjmując zaawansowane technologicznie telefony. Dzięki temu będziesz mądry, aby zrobić niewielkie modyfikacje formatu. Klienci docenią twój wysiłek w ułatwianiu odczytywania wiadomości, upewniając się, że nie są one tak szerokie, jak wiadomości e-mail o standardowym rozmiarze.

Wypróbuj wiadomości e-mail, które nie zawierają obrazów. Obrazy mogą być zabawne, jednak mogą mieć duże czasy ładowania, jeśli w ogóle się ładują. Pamiętaj, że twoi subskrybenci nie wszyscy mają szybkie połączenia internetowe lub szybkie komputery. Zamiast używać obrazów do ubierania wiadomości, zwróć uwagę na treści, które dostarczasz. W ten sposób jest bardziej prawdopodobne, że ludzie będą trzymać się z tobą.

Teraz, gdy doszedłeś do końca tego artykułu, jesteś gotowy, aby rozpocząć marketing produktu lub firmy przy użyciu sprawdzonych metod e-mail marketingu. Użyj tego, czego się tutaj nauczyłeś i rozwiń je, aby z powodzeniem zbudować solidną listę doskonale ukierunkowanych klientów, a nie możesz pomóc, ale ci się uda.

About this entry

About

Digital Compliance Disclosure


We and our partners use technology such as cookies and localStorage on our site to personalise content and ads, provide social media features, and analyse our traffic. Click to consent to the use of this technology across the web or click Privacy Policy to review details about our partners and your privacy settings.

Recently

Newly