Słownik synonimów - Blog

wyrazów bliskoznacznych

Doskonale praktyczne e mail marketing porady i wskazówki

Doskonale Praktyczne E-mail Marketing Porady I Wskazówki

Czy e-mail marketing jest przedmiotem zainteresowania firmy, ale nie jesteś zbyt pewny, od czego zacząć? Jeśli tak, ten artykuł ma kilka świetnych pomysłów, które pomogą Ci rozpocząć. Przeczytaj ten pełny artykuł, aby uzyskać wskazówki, tajemnice i wskazówki, które pomogą Ci nauczyć się marketingu e-mail w całości.

Przed skorzystaniem z e-mail marketingu utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda e-mail i przekazać Ci opinię. W ten sposób, jeśli konieczne jest wprowadzenie jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem wiadomości e-mail do klientów.

Przetestuj wiersz tematu, używając dwóch odmian dla tej samej wiadomości e-mail. Wybierz wiadomość e-mail i podziel listę mailingową na pół, wysyłając każdą połowę wiadomości e-mail z innym tematem. Pozwala to określić, które wiersze tematu są skuteczne, a które są po prostu ignorowane.

Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail do nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wstępną wiadomość e-mail z zaproszeniem do dołączenia do twojej listy marketingowej. Po zaakceptowaniu zaproszenia następna wiadomość e-mail powinna poinformować ich o rabatach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać teraz, gdy się zarejestrowali. Trzeci e-mail powinien zawierać ich pierwszy biuletyn i specjalną ofertę.

Powinieneś skontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem wiadomości e-mail od Ciebie. Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są one postrzegane jako irytacja. Zagwarantuje to również, że osoby na liście e-mail mają prawdziwe zainteresowanie i nie zajmują miejsca.

Im większa liczba opcji, które udostępniasz swoim klientom, tym większa skuteczność, jaką doświadczysz w próbach marketingu e-mail. Pozwól czytelnikom wybrać liczbę e-maili, które otrzymują, jak często je otrzymają, oraz ilość informacji o sobie, które chcą przekazać. Ludzie będą czuć się komfortowo, jeśli są pod kontrolą.

Aby twoje kampanie e-mail marketingu były naprawdę skuteczne, każda wiadomość wymaga wyraźnego wezwania do działania. Na przykład, jeśli promujesz nowy produkt, powinieneś zachęcić klientów do bezpośredniego przejścia na stronę tego produktu. Z drugiej strony, jeśli promujesz nową sprzedaż, powinieneś jasno wyjaśnić, w jaki sposób klienci mogą skorzystać z tej sprzedaży.

Upewnij się, że korzystasz ze strategii, która jest bardzo trwała. Utrzymanie wytrwałego z odpowiednim typem klientów jest kluczem do sukcesu. Bycie wytrwałym z niewłaściwymi klientami tylko ich denerwuje i marnuje więcej czasu.

Nie wystawiaj e-maili, które wykorzystują obrazy, aby przekazać ludziom informacje, które są krytyczne. Wielu klientów poczty e-mail nie będzie automatycznie wyświetlać obrazów. W rezultacie wiadomości mogą być nieatrakcyjne lub nieczytelne, jeśli w angażowanych jest zbyt wiele obrazów. Umieść najbardziej krytyczne informacje w tekście, który jest jasny i mieć pewność, że wszystkie obrazy w wiadomościach e-mail mają tagi alternatywne, które są opisowe.

Niezwłoczne udzielanie odpowiedzi na wiadomości e-mail z najwyższym priorytetem. Jeśli potencjalny klient skontaktuje się z Tobą za pośrednictwem poczty e-mail, powinieneś zrobić wszystko, co w jego mocy, aby odpowiedzieć na nie w ciągu jednego dnia. Dłuższe czekanie może kosztować klienta, a oni mogą wspomnieć o braku odpowiedzi na innych.

Użyj odpowiedniej czcionki dla właściwej wiadomości. Czcionka powinna wskazywać na twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, których nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który uważasz za naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.

Upewnij się, że odbiorcy wiedzą, co robić. Wyraźnie powiedz im, jak otrzymywać oferty, które masz. Jeśli używasz linków, dołącz instrukcje, co z nimi zrobić. Czasami dobrze jest powtórzyć wezwanie do działania więcej niż raz w wiadomości e-mail. Możesz dołączyć go raz w nagłówku i raz na końcu wiadomości e-mail, na przykład.

Zabawa czcionkami jest zabawna i możesz pokusić się o urozmaicenie e-maili egzotycznymi czcionkami. Oprzeć się tej pokusie! Czcionki mogą być wyświetlane w inny sposób, a nawet być zastępowane przez wartości domyślne na komputerze innej osoby. Nawet jeśli nieparzysta czcionka wyświetla się poprawnie, nie ma gwarancji, że odbiorca doceni ją tak samo, jak ty. Aby uniknąć wpadek opartych na czcionkach, trzymaj się czcionek, które są powszechne, łatwe do odczytania i zaniżone.

Aby lepiej kierować kampanię marketingową e-mail, możesz zezwolić użytkownikom na wybieranie konkretnych kategorii wiadomości e-mail, które chcą otrzymać. Zapewni to, że wysyłane wiadomości e-mail zawierają informacje, które są dla nich zainteresowane. Zmniejsza to również ryzyko rezygnacji osób z powodu otrzymywania zbyt wielu e-maili, które ich nie interesują.

Jeśli zamierzasz włączyć grafikę do swoich wiadomości e-mail, upewnij się, że wiadomości e-mail są nadal czytelne, jeśli odbiorca nie zdecyduje się na wyświetlanie tych grafik. Doskonałym sposobem na to jest wykorzystanie znaczników ALT, tak aby tekst zastępczy był wyświetlany, gdy obrazy nie mogą być wyświetlane. Dobrym pomysłem może być również umieszczenie większości obrazów w dolnej części wiadomości e-mail.

Jeśli korzystasz z klientów za pośrednictwem wiadomości e-mail, spróbuj wykonać komunikat prasowy dotyczący Twojej firmy. Dołącz oświadczenie na wiadomości, które nakazuje klientom zarejestrowanie się pod poniższym linkiem. Podsumowując p.s. może im powiedzieć, aby wyświetlić wszystkie przykłady na link, który został podany w wiadomości e-mail.

Napisz treści kampanii e-mail marketingowej dla ludzi, a nie oprogramowania. Jeśli tekst jest autentycznie przeznaczony do czytania przez człowieka, nie musisz się martwić o filtry antyspamowe jedzące twoje wiadomości żywcem. Nie daj się słodkie lub zbyt twórcze ze swoim słownictwem, starając się uniknąć filtracji spamu.

Trochę ciężkiej pracy i edukacji doprowadzi Cię do stworzenia udanej strategii e-mail marketingu. E-mail marketing jest jednym z najlepszych sposobów, aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, więc zacznij używać tego potężnego narzędzia już dziś. Wszystko zależy od Ciebie teraz.

About this entry

About

Digital Compliance Disclosure


We and our partners use technology such as cookies and localStorage on our site to personalise content and ads, provide social media features, and analyse our traffic. Click to consent to the use of this technology across the web or click Privacy Policy to review details about our partners and your privacy settings.

Recently

Newly